tirsdag 14. februar 2012

Bildebrev frå Nettbrettkonferansen i Sandefjord

Som eit lite eksperiment har eg prøvd å lage eit lite bildebrev frå Nettbrettskonferansen som Tor Egil og eg var på i Sandefjord i førre veke. Bildebrevet er laga som ei videofil og deretter publisert på YouTube, og til slutt bygd inn i dette blogginnlegget.

Eg merkar at eg kanskje ikkje har den heilt beste "radiostemma" og at det krevst trening både i pusteteknikk og tonefall, men eg håpar at noko av innhaldet vil vere av interesse.

I innlegget tek eg føre meg dette:
Ipadprosjekta ved Gjennestad vgs og Sandefjord vgs (etter 17 sek)
Ressurssenter for IKT (RIKT) om bruk av Ipad (etter 4.17)
Bibliotektenesta ved Sandefjord vgs om nettbrett og innkjøp av digitale lærebøker (etter 6.37)
Lærebokforlaga om nettbrett og digitale lærebøker (etter 10.30)

Lukke til

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar